مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز پخش برنج طارم درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی برنج طارمقیمت انواع برنج طارم درجه یک

مرکز پخش برنج طارم درجه یک در این راستا با مشتریابی و ارائه محصولی با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در سطح بازار جهانی به دست آورد. برنج طارم یکی از پر طرفدار ترین برنج های ایرانی است که به دلیل داشتن کیفیت بالا محبوبیت جهانی به دست آورده است. برنج طارم دارای عطر و طعم فوق العاده ای بوده و همین عامل باعث به دست آوردن بازار جهانی شده است.

مرکز پخش برنج طارم درجه یک

بررسی کیفی برنج طارم

بررسی کیفی برنج طارم برنج طارم به شکل استخوانی بوده و رنگ آن سفید مایل کرم است و از کیفیت بسیار خوبی برخودار است و بیشتر جنبه صادراتی دارد. کیفیت این برنج بر اساس نوع آن متغیر می باشد که شامل گزینه های زیر می باشد از جمله؛

  • برنج طارم هاشمی
  • برنج طارم سنگی
  • برنج طارم دم سیاه
  • برنج طارم صدری

برنج طارم عطر و بویی بی نظیر دارد و بیشتر شهر های فریدونکنار، داربودشت، محمود آباد و روستا های اطراف آن تولید می شود. برنج طارم از خواص و طعم بی نظیر برخوردار بوده و جزو پر فروش ترین برنج های ایرانی محسوب می شود. طعم این برنج تا چند روز پس از پخت آن تغییر نمی کند و می توانید تا چند روز پس از پخت آن از خوردن آن لذت ببرید.

عطر خوش دومین ویژگی این برنج می باشد و به دلیل داشتن عطر عالی معروف شده است. برنج طارم دانه های درشتی دارد و قلمی می باشد و در هنگام پخت قد و قامت خوبی می گیرد. و جزو خوش پخت ترین برنج ایرانی محسوب شده و کیفیت خوبی دارد. و به پو صورت کته و آبکشی قابل پخت می باشد و در صورت پخت کته خواص آن حفظ می شود

قیمت انواع برنج طارم درجه یک

قیمت انواع برنج طارم درجه یک قیمت تولید برنج طارم درجه یک به عوامل مختلفی دارد از جمله می توان به کیفیت، نرخ تولید، نرخ ارز و دلار و نوسانات بازار و… اشاره نمود. این موضوع را در نظر بگیرد برنج طارم به دلیل کیفیت بالا، عطر و طعم خوبی که دارد گران قیمت می باشد. همچنین عوامل مثل میزان تقاضا، میزان خالص بودن، عدم شکستگی دانه ها و مناطق کشت بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار است.

قیمت عمده برنج نسبت به قیمت جزئی آن بسیار ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه می باشد، برای خرید این محصول با کیفیت و قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه تخصصی اقدام کنید، توجه کنید بیشتر تاجران و خریداران عمده برای خرید محصول خود از این طریق اقدام می کنند.

این مجموعه پخش کننده عمده برنج طارم درجه یک شناخته شده است و تامین کننده مطمئن برنج برای خریدارانی است که به دنبال سود بیشتر و برنج با کیفیت هستند. خرید برنج یک کار مهم و تخصصی است که نیاز به شناخت و تجربه لازم دارد و از این رو توصیه می شود، برای تأمین انواع برنج طارم مورد نیاز خود یک تأمین‌کننده مطمئن پیدا کنید تا برای خرید عمده برنج ایرانی دچار مشکل نشوید.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.