مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات عمده برنج هاشمی ۱۰ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد مغذی موجود در برنج هاشمیقیمت برنج هاشمی ۱۰ کیلویی

برنج هاشمی از جمله خوش عطر و بو ترین برنج هایی که قطعا از مصرف آن لذت خواهید برد، این نوع برنج نه تنها در شهرهای شمالی بلکه در مناطق مختلف دیگری همچون فریدونکنار تولید می شود که شما می توانید اقدام به خرید آن ها با درجه های کیفی مختلف نمایید. صادرات عمده برنج هاشمی ۱۰ کیلویی به شکل عمده در کشور انجام شده و مهم ترین کشورهایی که اقدام به خرید برنج های ایرانی من جمله برنج های هاشمی کرده اند کشورهای همسایه هستند.

صادرات عمده برنج هاشمی ۱۰ کیلویی

مواد مغذی موجود در برنج هاشمی

مواد مغذی موجود در برنج هاشمی صادرات برنج هاشمی در مقایسه با سایر برنج ها در سطح وسیع تری انجام شده و یکی از دلایل افزایش تقاضای این نوع محصولات به جز عطر و طعمی که دارد، خاصیت های آن است. برنج های باکیفیت و سالم از محصولاتی هستند که مواد مغذی زیادی در دانه های آن وجود داشته و با مصرف آن سلامت بدن تضمین خواهد شد.

افرادی که دچار سوء تغذیه هستند می توانند مصرف برنج را در اولویت خود قرار دهند، مصرف برنج می تواند انرژی زیادی تولید کرده و بخاطر وجود کربوهیدرات شما می توانید از این محصولات به عنوان یک منبع غذایی که سرشار از انرژی است یاد کنید.

برنج ها می توانند درمانگر مشکلات معدنی و گوارشی باشند، این محصول برای درمان اسهال و شفاف سازی پوست نیز مفید و مناسب بوده و افرادی که از مشکلات کم خوابی یا بی خوابی رنج می برند برای برطرف کردن این مشکل می توانند مصرف برنج هاشمی را در اولویت خود قرار دهند.

قیمت برنج هاشمی ۱۰ کیلویی

قیمت برنج هاشمی ۱۰ کیلویی قیمت برنج های ایرانی در مقایسه با نمونه های هندی این محصولات اندکی بالاتر می باشد، یکی از مهم ترین دلایل بالاتر بودن قیمت برنج های تولیدی ایران کیفیت بهتر و خ ش عطر و بو بودن آن هاست. به طور کلی خریداران در داخل و خارج از ایران به برنج های درجه یک و ممتاز دسترسی داشته و قادرند آن ها را با قیمت های متفاوتی خریداری نمایند، بعضی از برنج ها دارای دانه های درشت و سالمی هستند که جزو بهترین و گرانقیمت ترین محصولات شناخته می شوند، در این بین برخی از برنج ها نیز جزو محصولات شکسته حساب می شوند که از بازه قیمتی کمتری برخوردارند.

انواع برنج هاشمی که اغلب کاشت شهرهای گیلان می باشد در کیسه های مخصوص 10 کیلوگرمی ارائه شده و مصرف کنندگان اگر قصد خرید آن ها البته با تناژ بالا داشته باشند قیمت کم تری برای آن پرداخت خواهند کرد. برخی از افراد همیشه به دنبال برنج های دستچین شده هستند، فروشگاه های ما در زمینه ارائه برنج های دستچین شمالی نیز فعال بوده و قادر است نیاز شما به این نوع محصولات را تأمین نماید.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.