مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نرخ روز برنج علی کاظمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

داستان جالب کشف برنج علی کاظمیشرکت پخش برنج علی کاظمی

برنج یکی از غلات پر مصرف در بین مردم کشور می باشد که انواع بسیار مختلفی دارد یکی از برنج های پرمصرف در بین مردم که کیفیت بسیار عالی دارد، برنج کاظمی می باشد. جهت اطلاع از نرخ روز برنج علی کاظمی می توانید، از طریق همین وبسایت مراجعه کرده و بدون اتلاف وقت و صرف هزینه‌ های اضافه در حجم و بسته بندی مناسب محصول مورد نظر را، سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

نرخ روز برنج علی کاظمی

داستان جالب کشف برنج علی کاظمی

داستان جالب کشف برنج علی کاظمی برنج کاظمی یکی از خوش پخت ترین برنج های استان گیلان می باشد. برنج  کاظمی به طور تصادفی توسط یک کشاورز به نام علی کاظمی در دهه ۶۰ کشف شد.
برنج کاظمی در واقع از خانواده برنج صدری است و تقریباً نیمی از شالیزارهای استان گیلان زیر کشت این محصول هستند. این برنج بیشتر در استان گیلان در شهر فومن، تالش، رشت و ماسوله کشت می‌شود شاید برای شما سوال باشد که علت نامگذاری این برنج چیست؟
در واقع علی کاظمی نام کشاورزی است که در شهر فومن برای اولین بار این برنج را کشف کرد در ابتدا در شالیزار خود چند خوشه یافت که با برنج های دیگر خود همیشه می کاشت، فرق می کرد.
معمولاً در آن زمان کشاورزان همه برنج صدر یا خزر می کاشتند. چند خوشه متفاوت را جمع کرد و آنها را در سال بعد دوباره کاشت و خودش نشا زد.
چندین سال طول کشید که به یک هکتار برسد پس از هفت سال برنج علی کاظمی به گوش کشاورزان رسید و بیشتر کشاورزان بحران را از خود علی کاظمی می گرفتند و در شالیزار ها می‌کاشتند این برنج به سرعت در بین مردم طرفدار پیدا کرده و پس از آن تعداد بیشتری از کشاورزان از این برنج در شالیزارهای خود می باشند.
رنگ دانه‌های این برنج سفید است و معمولاً پس از پخت به ۲ میلی متر نیز می‌رسد و جزء برنج های تپل محسوب می‌شود. این برنج به گونه ای است که پس از پخت کیفیت خود را حفظ می کند و نرم باقی می ماند عطر خوب بسیار عالی دارد و زود هضم است.

شرکت پخش برنج علی کاظمی

شرکت پخش برنج علی کاظمی شرکت پخش برنج علی کاظمی این محصول را با کیفیتی بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد این محصول در بسته بندی های متنوع ۵ کیلویی، ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی و غیره وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می توانید این برنج را خریداری کنید.
قیمت این محصول با توجه به محل کشت و  نوع خرید تعیین می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و نحوه خرید محصول با شماره تلفنهای در پایین صفحه با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.