مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز تولید برنج کشت دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از برنج کشت دومبازار فروش برنج کشت دوم عمده

برنج ایرانی به دلیل طعم و عطر خوب آن، بسیار بین ایرانی ها رواج دارد و گزینه اول برای خرید می باشد. برنج کشت دوم یکی از انواع برنج های ایرانی است که پس از کشت مرحله اول کاشته شده و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. این برنج مرغوب ترین نوع برنج ایرانی می باشد که پخت بسیار خوبی دارد. مرکز تولید برنج کشت دوم، این برنج ها را با کیفیت بالا تولید کرده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می کند.

مرکز تولید برنج کشت دوم

مزایای استفاده از برنج کشت دوم

مزایای استفاده از برنج کشت دوم برنج کشت دوم به برنجی گفته می شود که بعد از برداشت برنج در مرداد ماه، در همان زمین کشت می شود و تا آبان ماه رشد آن کامل شده و آماده برداشت می شود.

برنج کشت دوم اغلب در شهرستان های استان مازندران کشت می شود و در استان گیلان به دلیل سرمای زود رس پاییزی، کاشت برنج کشت دوم قابل انجام نیست و یا بسیار کم کشت می شود. بهترین برنج های کشت دوم متعلق به شهرستان فریدونکنار و شهر های بابلسر می باشد.

انواع برنج که برای کاشت مرحله دوم، مناسب هستند شامل: ازجمله برنج هاشمی، برنج امر اللهی و برنج بی نام.

برنج کشت دوم امروزه بسیار شناخته شده و پر طرفدار است، از ویژگی های اصلی این برنج، پخت خوب و قد و قواره آن می باشد و بسیار خوش خوراک و خوشمزه هستند. این برنج چون در هوای نسبتا سرد تری نسبت به برنج کشت اول رشد می کند، مقاوم بوده و اگر زمان جوش خوردن آن در قابلمه زیاد تر شود، دانه های آن بلند تر و کشیده تر می شوند و اصطلاحا برنج ری می کند.

هر یک کیلو برنج کشت دوم ۷ پرس غذا و برنج کشت دوم ۸.۵ پرس غذا می دهد، که این به خاطر ری بالا برنج کشت دوم است. پخت این برنج با انواع دیگر برنج های ایرانی تفاوت چندانی ندارد. فقط هنگام پخت به روش کته باید اب بیشتری روی برنج ریخته شده و در روش پخت آبکش باید بیشتر جوش بخورد.

بازار فروش برنج کشت دوم عمده

بازار فروش برنج کشت دوم عمده برنج امروزه، یکی از مهم ترین غلات بوده و یکی از اقلام ضروری در خانه های ایرانی می باشد که در مواقع عادی و مهمانی به عنوان وعده غذایی پخت می شود. برنج ایرانی پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین برنج در بین خانواده های ایرانی است.

بازار فروش برنج کشت دوم عمده، این برنج ها را با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کنندگان و مشتریان عزیز خود عرضه می کند. از مزایای خرید برنج عمده، کاهش هزینه های خرید برای خریدار و صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.