مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مراکز عرضه برنج کشت اول

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی استراتژی تولید برنج کشت اولتوزیع برنج کشت اول صادراتی

برنج از جمله مهمترین ماده غذایی و تقریباً اصلی‌ترین آن برای اکثر افراد کره زمین است .به خصوص خوردن برنج در کشورهای آسیایی بسیار رایج و مرسوم است. برنج ها دارای گونه های مختلفی هستند که، در آب و هوای مرطوب رشد می نمایند. جهت رشد برنج به مقادیر فراوانی آب نیازمندیم. برنج در فواصل مختلفی کاشت و برداشت می شود. برنج کشت اول معمولاً در فروردین ماه کاشته و در تیر ماه برداشت می گردد. برنج کشت دوم در پاییز تا نیمه آبان برداشت می‌شود. که هر کدام از این گونه برنج ها دارای مزایای خاص خود می باشد.

مراکز عرضه برنج کشت اول

معرفی استراتژی تولید برنج کشت اول

معرفی استراتژی تولید برنج کشت اول

تفاوت برنج کشت اول و کشت دوم در فصل رویش آنها می باشد. یعنی در یک زمین کشاورزی و زراعی دوبار برنج کشت می‌گردد. در برنج کشت اول معمولاً پایه‌های برنج بسیار مقوی تر است .زیرا، از زمین خام محصول تغذیه می نماید. اما برنج کشت دوم به دلیل اینکه بعد از برداشت محصول اول کشت می شود گیاه نمی تواند قدرت اولیه ای که برنج کشت اول از زمین گرفته را بگیرد. زیرا برخی از مواد غذایی که در زمین بوده است به برنج کشت اول داده شده. انواع برنج کشت اول از بهترین و مرغوبترین نوع برنج ها می باشند.

برنج کشت اول را پس از آماده سازی زمین و عاری نمودن زمین از انواع علف هرز و امثال آن و پس از شخم زدن و آماده سازی ،کشت می نمایند. پس از کشت برنج زمان برداشتن فرا میرسد. معمولاً زمان برداشت برنج شش ماه پس از کاشت آن است .در برنج کشت اول برنج در فروردین ماه کاشته و در نهایت تا نیمه مرداد برداشت می شود. برنج کشت دوم نیز در نیمه‌های آبان برداشت می‌شود .یکی از مزایای برنج کشت اول بهره برداری بهتر و مناسب تر نسبت به برنج کشت دوم است.

توزیع برنج کشت اول صادراتی

توزیع برنج کشت اول صادراتی تولیدی برنج امروزه جهت عرضه برنج خود از کانال های متفاوت اقدام به فروش برنج می نماید. امروزه علاوه بر تامین نیاز داخلی بازار ،برنج کاران به صادرات برنج خود نیز دست می زنند. زیرا، تولیدات به اندازه ای است که مازاد بر نیاز داخلی است. همچنین ،به دلیل کیفیت بسیار بالای برنج ایرانی متقاضیان فراوانی جهت استفاده از این محصول مراجعه می نمایند.

برنج را می توان به صورت حضوری از فروشندگان مجاز ارائه این محصول خریداری کرده و به صورت خرده و عمده خرید را انجام داد .همچنین می‌توان از کانال های اینترنتی و فروشندگان مجاز به ارائه این محصول که در کانال های مجازی اقدام به ارائه محصول می نمایند ، محصول را تهیه نمود. خرید اینترنتی این سود را در بر دارد که، دست واسطه‌ها حذف گشته و می توان برنج مرغوب و باکیفیت را از تولید کنندگان به صورت مستقیم خریداری کرد.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.