مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه عمده برنج طارم ۱۰ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بیان چگونگی تولید برنج طارمسفارش خرید برنج طارم ۱۰ کیلویی

برنج طارم به دلیل خصوصیات منحصر به فردش، یکی از برنج های ایرانی پر مصرف در خانه ی ایرانی ها می باشد و اسم این برنج، به گوش هر ایرانی آشناست. فروشگاه عمده برنج طارم ۱۰ کیلویی، این برنج خوش پخت و خوش لطر و طعم را در بسته های ۱۰ کیلویی، به خریداران عزیز عرضه می کند.

فروشگاه عمده برنج طارم ۱۰ کیلویی

بیان چگونگی تولید برنج طارم

بیان چگونگی تولید برنج طارم برنج طارم یکی از خوشمزه ترین و پر مصرف ترین، برنج‌های ایرانی است که امروزه در اکثر شهرهای استان مازندران کشت می‌شود. این این برنج عطر، بو و طعم بی نظیری داشته و یکی از اجزای ثابت سفره‌های ایرانی تبدیل شده است.

این برنج از مرغوب ترین برنج های نه تنها ایران، بلکه جهان است. برنج طارم از لحاظ ظاهری سفید رنگ، دارای دانه های بلند و خوش طعم می باشد و تا ساعت ها بعد از پختن کیفیت و عطر و طعم خود را حفظ می کنند.

این برنج در اکثر شهر های شمالی کشت و تولید می شود، اما معروف ترین آن برنج طارم فریدون کنار است و بیشتر تولید برنج طارم نیز در این شهرستان می باشد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برنج، کیفیت پخت آن و ظاهر زیبای آن پس از پخت می باشد، از این جهت مناسب برای پخت و پز در مهمانی ها و مجالس بوده، بدون اینکه نگران نرم و شفته شدن برنج خود شویم.

مرحله کاشت این برنج که خود شامل آبیاری، شخم زدن، آماده سازی، مسطح کردن زمین‌های کشاورزی، کود‌ دهی، آماده‌سازی خزانه شالی، بذر پاشی و نشاء کاری می باشد، از بهمن و اسفند ماه آغاز شده و تا اواسط ماه اردیبهشت تمام می شود.

مرحله داشت برنج طارم شامل؛ وجین علف‌های هرز، آب‌دهی گیاه و سمپاشی‌ در مراحل مختلف می باشد. این مراحل از اواسط اردیبهشت شروع می شود و تقریبا تا اوایل مرداد ماه تمام می شود.

و درپایان، مرحله برداشت این برنج، از اوایل تا اواسط مرداد انجام می گیرد.

سفارش خرید برنج طارم ۱۰ کیلویی

سفارش خرید برنج طارم ۱۰ کیلویی این مجموعه عرضه کننده برنج طارم هاشمی در بسته های ۱۰ کیلویی، به خریداران و مشتریان عزیز می باشد. فروشنده برنج هاشمی، این برنج ها را از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع آن انتخاب کرده و در این فروشگاه عرضه می کند.

برنج های این مجموعه به دلیل داشتن استانداردهای لازم صادرات، به خارج از کشور نیز صادر می شوند. صادرکنندگان برنج هاشمی، آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده داخلی نیز قرار می دهند.

شما می توانید برنج مصرفی خود را با خیال آسوده و با اعتماد به ما، از این مجموعه سفارش دهید، و لذت یک خرید راحت و بی دغدغه را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و قیمت ها، می توانید با دفتر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.