مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه عمده برنج طارم اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بهترین نوع برنج طارمقیمت برنج طارم اصل عمده

یکی از پرفروش ترین و بهترین برنج های ایرانی که در بازار سهم گسترده ای را به خود اختصاص داده، برنج‌ طارم می باشد. این برنج انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارد. عرضه برنج طارم اصل به‌ صورت عمده باعث شده خریداران و افرادی که همواره نیاز بالایی به این محصول دارند، به راحتی بتوانند آن را با پرداخت کمترین هزینه با کیفیتی بالا دریافت نمایند.

عرضه عمده برنج طارم اصل

ویژگی بهترین نوع برنج طارم

ویژگی بهترین نوع برنج طارم همه ما می دانیم که برنج مهمترین غذای مصرفی ایرانیان است ودر میان این برنج ها، برنج طارم جزبهترین و خوشبخت ترین برنج ها است که در مناطق مختلفی از کشور به خصوص مناطق شمالی کشت می شود که کیفیت منحصر به فردی دارد.

مهم ترین ویژگی این برنج، عطر و بوی بسیار بالای آن است که از ویژگی‌ های ظاهری آن می‌ توان به شکل استخوانی، رنگ سفید مایل به کرم آن اشاره کرد که پس از پخت ری و قد کشیدن آن زیاد است. یکی دیگر از مهمترین ویژگی این برنج در واقع حجیم شدن آن پس از پخت می باشد. از انواع برنج طارم می توان به برنج هاشمی، دمسیاه، صدری و سنگی اشاره کرد.

خوش پخت بودن و نرم ماندن برنج پس از پخت به مدت زمان طولانی، هضم آسان و احساس سنگینی نکردن در معده، از بارزترین ویژگی‌ های تمام برنج های طارم است. این برنج به دلیل ظاهر بسیار زیبا و پخت خوبی که دارد، برای مصارف خانوادگی و استفاده در مجالس و مهمانی ها بسیار مفید است.

همچنین سرشار از انواع ویتامین مواد معدنی بوده که برای بدن خواص و فواید زیادی دارد. معمولاً این برنج را می توان هم به صورت کته و هم دمی پخت که پس از پخت عطر بسیار خوبی داشته و باعث باز شدن اشتها می گردد.

قیمت برنج طارم اصل عمده

قیمت برنج طارم اصل عمده موضوع قابل توجه ای که هر ساله تغییر می‌ کند، قیمت برنج طارم اصل است. قیمت این برنج بر اساس نوسانات ارز، هزینه های کارگری و نیروی انسانی، هزینه‌های شالیکوبی، نحوه بسته بندی محصول، میزان تقاضا و سفارش از جانب مشتری و نحوه خرید و فروش آن تعیین می شود.

اگر می خواهید از قیمت برنج مطلع شوید و آن را همانند حرفه‌ای‌ ها خریداری کنید، می‌ توانید با برقراری ارتباط از طریق مراکز تولید برنج طارم، این محصول را در حجم و اندازه دلخواه پس از کسب اطلاعات لازم از طریق مشاوران و کارشناسان مربوطه سفارش دهید. توجه داشته باشید این کارشناسان تمامی محصولات را طبق نیاز شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را با رضایت کافی داشته باشید.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.