مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات انواع برنج طارم دم سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع برنج شمالفروشگاه معتبر برنج طارم دم سیاه
صادرات انواع برنج طارم دم سیاه

برنج طارم دم سیاه معروف ترین برنج شمال است که از نظر عطر و کیفیت و پخت در صدر برنج های ایرانی می باشد که بسیار پر فروش است. این محصول به خصوص برای مصرف خانگی عالی است. در سال های اخیر مرکز پخش برنج ایرانی، صادرات انواع برنج طارم دم سیاه راه به شکل ویژه ای گسترش داده است . این برنج در سایر کشور های جهان به ویژه کشور های عربی، فروش فوق العاده داشته است.

 

آشنایی با انواع برنج شمال

با توجه به اینکه برنج شمال از برترین برنج های دنیا می باشد باید متذکر شویم که خود دارای انواع مختلفی می باشد. هر کدام از انواع برنج شمال دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد ارگانیک بودن و عطر و بوی آن در همه آن ها مشهود است.

برنج طارم

از برجسته ترین انواع برنج ارگانیک شمال است که عطر و بوی آن بی نظیر است. این برنج خود دارای انواع مختلفی اعم از طارم هاشمی، طارم عطری، طارم دم سیاه، طارم صدری، طارم چینی می باشد که سه نوع اول بهترین می باشند و قیمتی بالاتر دارند. این برنج از گروه برنج های کم محصول اما با ارزش است. برنج ها طارم دارای دانه هایی یکدست و نسبتا کوتاه هستند که رنگی سفید مایل به کرم دارند و به راحتی قابل تشخیص هستند.

برنج دم سیاه

علت نام گذاری این برنج به رنگ شلتوک آن بر می گردد. شلتوک این نوع برنج در انتها سیاه است به همین دلیل به آن برنج دم سیاه گفته می شود. این نوع برنج از عطر و طعمی فوق العاده برخوردار است و به خاطر قد کشیده تری که نسبت به طارم دارد معمولا در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برنج قهوه ای

این نوع برنج از نظر کشت و پخت با سایر برنج های مازندران متفاوت است. این محصول سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی می باشد که مصرف آن به شدت توصیه می شود.

برنج استخوانی

همان گونه که از نامش پیداست این برنج رنگی مانند استخوان دارند، کشیده و دانه بلند است. این برنج جز برنج های پر محصول شمال است که به خاطر قمیت ارزان تر نسبت به سایر انواع، برای رستوران ها و تالارها و آشپزخانه های مرکزی بهترین گزینه است.

 

آشنایی با انواع برنج شمال

فروشگاه معتبر برنج طارم دم سیاه

می توان ادعا کرد که صادرات برنج طارم به شکل کاملا حرفه ای، زندگی کشاورزان شمال کشور را متحول کرده است.

فروشگاه برنج طارم دم سیاه که به عنوان نمایندگی معتبر و مرکز صادرات فعالیت می کند، پل ارتباطی بین کشاورزان و تاجران بزرگ برنج کشور می باشد که محصولات را بدون واسطه به فروش می رساند.

اگر جز خریداران عمده هستید و به دنبال برنجی ارگانیک، درجه یک و خوش پخت هستید می توانید  به آدرس اینترنتی این مرکز رجوع کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

 

فروشگاه معتبر برنج طارم دم سیاه

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.