مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سفارش خرید برنج طارم عطری

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستورالعمل تولید برنج طارمقیمت انواع برنج طارم عطری

سفارش خرید برنج طارم عطری به دو صورت اینترنتی و غیر اینترنتی در سراسر کشور انجام می گیرد. خرید عمده برنج طارم در این سایت تخصصی با کیفیت عالی انجام می گیرد و تمام تلاش ما بر این است که مرغوب ترین محصول را به شما ارائه دهیم. برنج محبوب ترین غذای ما ایرانی ها می باشد در بیشتر سفره های ایرانی حضور گرم و دائمی دارد و توانسته نظر مصرف کنندگان را جلب کند.

سفارش خرید برنج طارم عطری

دستورالعمل تولید برنج طارم

دستورالعمل تولید برنج طارم

تولید برنج طارم شامل آبیاری، شخم زدن، آماده سازی، مسطح کردن زمین کشاورزی، کوددهی، آماده سازی خزانه شالی، بذر پاشی و نشاکاری و… می باشد. مراحل تولید برنج از ماه های بهمن و اسفند شروع می شود تا اواسط اردبیهشت ماه خاتمه می یابد. دستور العمل تولید شامل وجین علف های هرز، آب دهی گیاه و سمپاشی به موقع می باشد تا زمان برداشت ادامه می یابد.

وجین شامل پاک کردن علف های هرز است که باعث جابه جایی خاک و گل ها شده و منجر به خروج گازهای مضر و تهوع در خاک می شود و به رشد و نمود گیاه کمک می کند. شخم زدن زمین های کشاورزی برلی تولید برنج طارم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کوددهی در هنگام آماده سازی زمین قبل از نشاء انجام می گیرد، باید کود دهی برای برنج طارم بین 20 تا 30 کیلو متر در ازای هر 1000متر متناسب با نوع خاک و زمین کشاورزی استفاده می شود.

خزانه شالی بعد از پایان چندین دور شخم زدن زمین، آماده سازی، مسطح کردن زمین، برای بذر پاشی به میزان مورد نیاز زمین کشاورزی انجام می گیرد. بعد از گذشت زمانی در حدود 30 تا 35 روز زمانی حدود 25 تا 30 سانتی متر از رشد گیاه گذشت، گیاه آماده کاشته شدن و انجام فرآیند نشاء می شود. بعد از طی مراحل مختلف کاشت و برداشت برنج انجام و روانه بازار فروش می شود.

قیمت انواع برنج طارم عطری

قیمت انواع برنج طارم عطری قیمت فروش و صادرات برنج طارم بسته به کیفیت و نرخ ارز و دلار متغیر می باشد. عطر و طعم برنج طارم به مراتب بیشتر از دیگر برنج های ایرانی می باشد و تمام ویژگی های یک برنج مرغوب و با کیفیت را دارد. این برنج از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و عطر و طعم بسیار عالی دارد.

خرید عمده انواع برنج طارم از طریق این مجموعه تخصصی با بهترین و عالی ترین کیفیت انجام می گیرد و شما می توانید آن را به صورت جزئی وکلی سفارش داده و خریداری کنید. این برنج بهترین یار و همراه برای مهمانی ها و سفر غذای سما می باشد که با عطر و طعم بی نظیر خود همگان را مات و مبهوت کرده است.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.