مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید برنج کشت دوم فریدون‌کنار

آنچه در این مقاله می خوانید...

زمان برداشت برنج کشت دومقیمت برنج کشت دوم فریدون‌کنار

برنج کشت دوم در بعضی از مناطق که منابع آب قوی‌تری دارند در ماه مرداد کشت می شود. برای خرید برنج کشت دوم فریدون کنار می ‌توان به کارخانه‌ های شالیکوبی مراجعه کرد که این برنج ها را در بسته بندی های ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی و بیشتر عرضه می کنند. خرید برنج کشت دوم به دلیل کیفیت بالایی که دارد با قیمت بیشتری همراه می شود و می‌توان با تهیه عمده و مستقیم از تولید کننده آن را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. 

خرید برنج کشت دوم فریدون‌کنار

زمان برداشت برنج کشت دوم

زمان برداشت برنج کشت دوم در برخی از مناطق به دلیل این که از آب کافی و زمین های حاصلخیز تری برخوردار می باشند برنج را در دو نوبت کشت می کنند برنج کشت اول در فروردین ماه کشت می شود و قبل از مرداد برداشت می شود پس از آن دوباره زمین ها را آماده سازی می کنند تا برای کشت دوم آماده شود.

به طور کلی برنج کشت دوم آبیاری بیشتری نیاز دارد به دلیل وجود باران های پاییزی این آبیاری ها تامین شده و همچنین با بهره بردن از آفتاب متفاوت و باران پاییز دارای طعم بهتری می باشد. روش کاشت و برداشت این برنج مشابه برنج کشت اول می باشد و هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

زمان برداشت برنج کشت دوم به طور معمول در اوایل فصل پاییز و ماه آبان زمانی که سرما آهسته از راه می‌ رسد بهترین موقع برای برداشت برنج کشت دوم می باشد.

کشت دوم بسیار پر هزینه می باشد و هر آن امکان خراب شدن برنج می باشد و در واقع شالیکاران دائم با این کابوس زندگی می کنند تا زمانی که محصول خود را درو کرده و برداشت آن به اتمام برسد.

از این رو در روز های پایانی برداشت دانستن شرایط پیش بینی های هواشناسی برای شالیکاران از ضروریات می باشد.

به دلیل این که دوره کاشت تا برداشت این برنج ها کوتاه می باشد علف های هرز امکان رشد کمتری دارند در نتیجه در طول این دوره از یک بار سمپاشی بیشتر استفاده نمی‌ کنند و برنج های این کاشت سالم تر هستند. 

قیمت برنج کشت دوم فریدون‌کنار

قیمت برنج کشت دوم فریدون‌کنار با توجه به مصرف زیاد برنج بین خانواده ها مقرون به صرفه است که در زمین های کشاورزی که مقاوم می باشند و آب فراوانی در نزدیکی آن ها وجود دارد برنج کشت دوم نیز انجام بگیرد.

قیمت برنج کشت دوم با توجه به کیفیت به بالایی که دارند نسبت به برنج های کشت اول یا بهاره بیشتر می باشد.

قیمت برنج کشت دوم فریدون کنار با توجه به میزان برداشت محصول و همچنین خالص بودن کیفیت بالای برنج مشخص می شود.

عواملی مانند کهنه و تازه بودن برنج یا بوجاری بودن یا نبودن آن با توجه به کیفیت بالایی که برنج کشت دوم دارد بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. 

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.