مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آخرین قیمت برنج طارم استخوانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات برنج طارم استخوانیتامین کننده برنج طارم استخوانی

در میان انواع و اقسام برنج های ایرانی که در کشورمان تولید می شوند، برنج طارم استخوانی از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار است. این محصول را می توان جزو برنج های قد بلند ایران به شمار آورد؛ یکی از مهمترین ویژگی های آن این است که پس از پخت برنج ها دارای اندازه ای یکسان بوده و به خوبی قد می کشند. برای اطلاع از آخرین قیمت برنج طارم با ما در این سایت اینترنتی همراه بوده و با تماس با کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی را کسب کنید.آخرین قیمت برنج طارم استخوانی

خصوصیات برنج طارم استخوانی

خصوصیات برنج طارم استخوانی اصولاً برنج هایی که در مناطق شمالی کشورمان کشت می شوند، در تمامی دنیا شهره خاص و عام بوده و انتخاب اول بسیاری از افراد در هنگام خرید برنج می باشد. در واقع می توان گفت برنج ایرانی شمال یکی از بی نظیر ترین و خوش طعم ترین غله های جهان به شمار می رود.
این برنج ها با توجه به منطقه ای که در آن کشت می شوند و همچنین ویژگی های ظاهری که دارند، نامگذاری می گردند. یکی از بهترین نمونه های آن برنج طارم استخوانی است. اصولاً به برنجی که بسیار محکم بوده و دیر می شکند، برنج استخوانی گفته می شود که برنج طارم نیز جزو این محصولات دسته بندی می شود.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین خصوصیات برنج طارم استخوانی اشاره می کنیم:

  • این برنج در هنگام جداسازی شلتوک و سایر اضافات از آن، به راحتی خرد و شکسته نمی شود و دانه های آن کاملاً هم اندازه و یکسان می باشند.
  • برنج طارم پس از پخت به خوبی قد کشیده و عطر و بوی بی نظیری دارد.
  • تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که برنج طارم مانند بسیاری از نمونه های دیگر این غله، دارای مقادیر فراوانی از ویتامین B می باشد و مصرف آن موجب تثبیت قند خون، بهبود فعالیت سیستم گوارش و همچنین تامین انرژی در بدن انسان می گردد.

تامین کننده برنج طارم استخوانی

تامین کننده برنج طارم استخوانی دانشمندان اعتقاد دارند که قدیمی ترین غلات و از جمله برنج در حدود ۵ هزار سال پیش و توسط مردم آسیا و به خصوص کشورهای مصر و پس از آن هندوستان و ایران کاشته می شد و مورد استفاده قرار می گرفت. در حال حاضر نیز کشورمان ایران به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کننده های برنج در جهان به شمار می رود و یکی از بهترین محصولاتی که به بازارهای جهانی و همچنین بازارهای داخلی ارائه می نماید، برنج طارم استخوانی می باشد.
این برنج را می توان جزو اصیل ترین برنج شالیزارهای ایران نام برد که بسیار مرغوب، خوش طعم و خوش عطر بوده و بهترین انتخاب برای مصارف روزانه و پذیرایی از مهمان به شمار می رود.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.