مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولیدکنندگان برنج فجر اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از برنج فجربازار فروش برنج فجر اعلا

تولیدکنندگان برنج فجر اعلا باید تمهیداتی در جهت پخش عمده و بدون واسطه این محصول همراه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نموده و میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند با سایر رقبای خود در بازار به رقابت بپردازند.

تولیدکنندگان برنج فجر اعلا

مزایای استفاده از برنج فجر

مزایای استفاده از برنج فجر

خاستگاه و محل کشت اصلی برنج فجر اعلا، شهرستان فریدونکنار است و در این مکان رشد پیدا می کند ولی قابل ذکر است که امروزه در برخی نقاط دیگر هم به کاشت این برنج پرداخته اند. کشت برنج فجر از ابتدای سال، یعنی ابتدای فروردین شروع می شود. در بین انواع برنج هایی که در کشور ما به فروش می رسد، برنج فجر از نوع پر مصرف برنج ایرانی می باشد و در منطقه های شمالی کشور کاشت می شود.

می توان گفت که پس از تست هایی که در طی چندین سال متمادی توسط محققان حوزه برنج کشور انجام گردید، یکی از کاستی های خیلی از این برنج ها، کم بودن و یا نداشتن عطر در برنج بوده است و این قضیه یکی از معایب قابل رویت بوده است. ولی بعدها با تغییر و اصلاح در نوع برنج ها، عطر به آن ها افزوده شد.

قابل ذکر است که این برنج جزو برنج های معطر به حساب می آید، البته عطر آن خیلی کم است و زننده نیست ولی این مطلب را هم باید گفت به هیچ وجه به کیفیت برنج هایی مانند برنج طارم فریدونکنار یا برنج هاشمی نمی رسد. می توانیم از این برنج در غذاهای ترکیبی مثل حلیم یا شله زرد استفاده کنیم.

در میان انواع برنج ها، برنج فجر همیشه به سبب کیفیت پخت مناسب و عطر قابل قبول جزو برنج های خوب به حساب آمده است و همچنین قیمت آن هم کمی از سایر برنج ها پایین تر می باشد و از این رو مورد توجه مراکزی مانند تهیه غذا و رستوران ها بوده است.

بازار فروش برنج فجر اعلا

بازار فروش برنج فجر اعلا

به طور کلی برنج فجر ایرانی جزو یکی از انواع و اقسام محصولات برنج در کشور می باشد و اصولاً در منطقه های کوهستانی شمال کشور کشت و برداشت می گردد.

برنج فجر توسط گروهی از محققان در زمینه برنج با به وجود آوردن تغییرات ژنتیکی بر روی این برنج های با کیفیت جهت استفاده و برداشت بیشتر تولید می گردد برنج فجر بر خلاف خیلی از برنج های دسته پر مصرف از عطر بسیار خوبی برخوردار می باشد و همچنین در رتبه یک برنج های پر مصرف قرار دارد. از اینرو شهرهای شمالی جزو مراکز اصلی و پر فروش این برنج هستند.

با توجه به موارد مذکور، بازار خرید و فروش برنج فجر بسیار پر رونق است و مردم استقبال زیادی جهت خرید انواع برنج فجر کرده اند و حتی به دلیل کیفیت بالای این برنج امکان صادرات آن هم وجود دارد.

سید محمد علی مرتضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرین شما را به خرید بهترین محصول برنج ایرانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.